Moniheli-avustus 2021 Kickoff (avustuksen saajille ja projektien koordinaattoreille)

  • ti 25.5.2021 klo 1619
  • Zoom

In English below


Kick-off tapahtuma on tarkoitettu Moniheli-avustuksen saajille. Suosittelemme, että sekä järjestön virallinen edustaja (jolla on allekirjoitusoikeus, eli pystyy allekirjoittamaan sopimuksen), ja projektista vastaava henkilö (jos on eri henkilö kuin järjestön virallinen edustaja) osallistuvat molemmat tilaisuuteen.

Tapaamisessa käymme yhdessä läpi avustussopimuksen sisältöä, eli avustuksen käytön ehtoja, kuten hyväksytyt kulut ja raportointi. Vastaamme avustuksen saajien kysymyksiin. Keskustelemme myös siitä, millaista tukea avustuksen saajat tarvitsevat Monihelistä projektinsa aikana. Jos aikataulu sallii, avustuksen saajat voivat tutustua toisiinsa projektinsa teeman mukaan.

Osallistuminen on pakollinen ainakin yhdelle henkilölle per saajajärjestö. Mikäli kukaan järjestöstä ei pääse, ota yhteyttä Monihelin järjestöpäällikköön ja sovi erillisestä tapaamisesta.



HUOM! 

Jotta voisit allekirjoittaa sopimuksesi mahdollisimman pian starttitapaamisen jälkeen, toimita Monihelille 20.5. mennessä avustussopimuksesi tiedot (täytä tiedot Jäsensivuilta tästä linkistä) sekä avustuspäätöksen perusteella päivitetty hakemuksen budjetti sähköpostitse osoitteeseen avustus@moniheli.fi.


Ilmoittaudu englanninkielisen tekstin alla olevasta lomakkeesta viimeistään 24.5.!


Moniheli Grant 2021 Kickoff (for grant recipients and project coordinators)


The Kick-off event is organised for the recipients of the 2021 Moniheli grant. We recommend that both the person signing the contract and the person coordinating the project, if two different people, take part in the event.

During the meeting, we will go through the contents of the funding contract (i.e. the conditions for the use of the grant) and answer to the questions from the grant recipients. We wil discuss about what support is needed from Moniheli during the projects, and if there is time, recipients will have the opportunity to network with others around the theme of their project.

Participation is compulsory for at least one person per associations having received the grant. If you are absolutely unable to attend the start meeting, you must get in touch with the association manager to agree on a separate meeting.

Please note! 

If you want to sign your contract as soon as possible after the kickoff, you need to fill the information for your project on our Member Pages (at this link) and send the project budget updated on the basis of the funding decision (by email to avustus@moniheli.fi) at the latest on May 20th. 


Register to the event by filling the form below at the latest on May 24th!